EĞİTİM PROGRAMI  2019


Yukarıdaki linki tıklayarak yıllık genel katılıma açık eğitim takvimini bilgisayarınıza indirebilir veya yazdırabilirsiniz.


   

Genel Katılıma Açık Eğitimler - İZMİR

Yurt Dışında Yeni Müşteri Bulma ve Hedef Pazar Seçimi
23 Şubat 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Ustabaşı ve Vardiya Amirleri İçin Yönetim Becerilerini Geliştirme
30 Mart 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Depo ve Stok Yönetimi
30 Mart 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Stratejik Yönetim
26-27 Nisan 2019, Cuma-Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Y Kuşağı Çalışanın Performansını Artırma, Elde Tutma Teknikleri
25 Mayıs 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Müzakere Teknikleri
25 Mayıs 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Profesyonel FABRİKA Yönetimi
29 Haziran 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Personel İşlemlerinde İdari Para Cezaları Önüne Geçmenin Püf Noktaları
29 Haziran 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Mindfullness
27 Temmuz 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Finans Dışı Çalışanlar İçin Temel Finansman Bilgileri
24 Ağustos 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Yurt Dışında Yeni Müşteri Bulma ve Hedef Pazar Seçimi
24 Ağustos 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Y Kuşağı Çalışanın Performansını Artırma, Elde Tutma Teknikleri
21 Eylül 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Profesyonel FABRİKA Yönetimi
21 Eylül 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Şirketlerde Bütçe Hazırlama ve Uygulama
25-26 Ekim 2019, Cuma-Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Ustabaşı ve Vardiya Amirleri İçin Yönetim Becerilerini Geliştirme
26 Ekim 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

B2B Kurumsal Satış Teknikleri
Çağatay DEMİR
30 Kasım 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Finans Dışı Çalışanlar İçin Temel Finansman Bilgileri
21 Aralık 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı


Yurt Dışında Yeni Müşteri Bulma ve Hedef Pazar Seçimi    ONLİNE KAYIT OLUN
(Eğitim Kodu : SPE-30 ) Yazdır
EĞİTİMİN AMACI:

Bu eğitim, yurt dışına açılmak isteyen veya yurt dışında yeni pazarlarda büyüme hedefinde olan şirketlere yönelik geliştirildi. Eğitimin temel amacı, yurt dışında hedef Pazar belirleme ve yeni müşteriler bulma konusunda bilgi ve tavsiyeler vermektir. Farklı ülkelerde elde edilen uygulama deneyimlerini paylaşmak da, eğitimin diğer amacını oluşturmaktadır.

EĞİTİMDE İŞLENECEK KONULAR:

·          Yurt dışı satış kavramı

·          Yurt dışı satışın adımları

·          Hedef pazar oluşum aşamaları

·          Global firma imajının oluşturulması

·          Yurt dışı satışta hedef Pazar seçme ve yeni müşteri bulmanın adımları

·          Uluslar arası piyasaların araştırılması

o    Bölgesel ve ülke bazlı istihbarat kaynakları ve kaynaklara ulaşımda püf noktalar (Avrupa, USA ve Uzak Doğu veri kaynakları ve örnek vaka ile incelenmesi)

o    Hedef Pazar, Müşteri ve Rakip kıyaslama şablonunun oluşturulması ve uygulaması (Örnek Şablon ile sunum)

·          Yurt Dışı Pazar araştırma süreçleri ve teknikleri

o    Araştırma süreç şablonu ve planlama (örnek şablon ile uygulama)

o    Araştırma tekniklerinde kullanılan ekipmanlar (örnek ekipmanlar ve kullanım alanları)

·          Piyasa Araştırma Hedefleri

o    Örnek vaka ile anlatım

·          Veri Kaynakları

o    Birincil ve ikincil veri kaynakları, içerikleri ve kaynaklara ulaşım (Almanya pazarı örnek olay incelemesi)

o    USA, Avrupa ve Uzak Doğu online ve offline veri kaynakları ve kaynaklara ulaşım yöntemleri (örnek uygulamalar ile anlatım)

o    Az Gelişmiş ülkeler için güvenilir veri kaynakları (örnek uygulama)

·          Veri Toplama Yöntemleri

·          Veri Analizi ve Sunumu

EĞİTİMİN SÜRESİ:
Eğitim, 1 Gün (7 Saat) Sürelidir.
EĞİTİME KİMLER KATILABİLİR:
Bu eğitime, İhracata başlamak isteyen ya da var olan ihracatlarını arttırmak, yurtdışından yeni müşteri bulma niyetinde olan KOBİ'ler, işletme sahipleri, genel müdürler, ihracattan sorumlu müdürler ve ihracat bölüm çalışanları.
KATILIMCILAR NE KAZANIRLAR:

Eğitim sonunda katılımcılar;

·    Yurt dışında hedef Pazar seçimi ve yeni müşteri bulmanın adımları hakkında bilgi sahibi olurlar.

·    Yeni müşteri bulmada uluslararası piyasa araştırmasının gerekliliği konusunda sağlam bir anlayış kazanıp, araştırma için gerekli olan veri kaynaklarının tespiti ve elde etme yöntemlerini kavrarlar.

·    Şirket karar mekanizmasının ihtiyaç duyduğu veri ve bilgilerin karşılanmasını sağlayacak araştırma projeleri planlayıp, uygulayabilir düzeye gelirler.

·    Yurt dışı Pazar araştırma teknikleri hakkında detaylı bilgi sahibi olarak, araştırma hedefine uygun tekniği belirlerler.   

·    Hedef pazarlar hakkında rakip ve rekabet istihbaratı geliştirmek için verilerin etkin bir şekilde nasıl analiz edileceği konusunda bilgi sahibi olurlar.

·    Analiz ve araştırma teknikleri ışığında uluslararası fırsatların nasıl değerlendirilebileceği konusunda yorumlama becerisini kazanırlar. 


  • EĞİTİME KATILIM
  • KATILIM BELGESİ
  • İKRAMLAR
  • EĞİTİM NOTU

  • ÖĞLE YEMEĞİ



  • BONKÖRPUAN





  • İSKONTO


  • KATILIMCININ KAYIT İPTALİ DURUMUNDA ÜCRET İADESİ


  • TÜREV EĞİTİM DANIŞMANLIK EĞİTİMİ ERTELEMESİ DURUMUNDA ÜCRET İADESİ

  • SON KAYIT TARİHİ

EKONOMİK PAKET


















  • Eğitim bedeli %100 iade edilir. (Sınıf en az4 katılım olduğunda açılır)
  • Bu paket için eğitimden en geç 3 gün öncesine kadar kayıt yapılabilir.

STANDART PAKET

  • (Yarım Günlük Eğitimlerde YOK)







  • Aynı firmadan aynı eğitime minimum 4 kişi katılım olduğunda %5 iskonto yapılır
  • Katılımcının eğitimden 2 gün öncesine kadar iptal hakkı VAR. Eğitim ücreti %100 iade edilir
  • Eğitim bedeli %100 iade edilir. (Sınıf en az4 katılım olduğunda açılır)
  • Bu paket için eğitimden en geç 2 gün öncesine kadar kayıt yapılabilir.

EKSTRA PAKET

  • (Yarım Günlük Eğitimlerde YOK)
  • Kayıt bedelinin (Kdv hariç) %15'i puan kazanılır. Biriken puanlar 1 eğitim bedeline denk geldiğinde herhangi bir eğitim için kullanılabilir
  • Aynı firmadan aynı eğitime minimum 4 kişi katılım olduğunda %5 iskonto yapılır
  • Katılımcının eğitimden 1 gün öncesine kadar iptal hakkı VAR. Eğitim ücreti %100 iade edilir
  • Eğitim bedeli %100 iade edilir. (Sınıf en az4 katılım olduğunda açılır)
  • Bu paket için eğitimden en geç 1 gün öncesine kadar kayıt yapılabilir.