EĞİTİM PROGRAMI  2019


Yukarıdaki linki tıklayarak yıllık genel katılıma açık eğitim takvimini bilgisayarınıza indirebilir veya yazdırabilirsiniz.


   

Genel Katılıma Açık Eğitimler - İZMİR

Daralan Piyasalarda Ekonomik Verileri Yorumlama
Bülent ORTA
25 Ocak 2019, Cuma
Eğitim Fiyatı

B2B Kurumsal Satış Teknikleri
Çağatay DEMİR
26 Ocak 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Yurt Dışında Yeni Müşteri Bulma ve Hedef Pazar Seçimi
23 Şubat 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Ustabaşı ve Vardiya Amirleri İçin Yönetim Becerilerini Geliştirme
30 Mart 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Depo ve Stok Yönetimi
30 Mart 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Stratejik Yönetim
26-27 Nisan 2019, Cuma-Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Y Kuşağı Çalışanın Performansını Artırma, Elde Tutma Teknikleri
25 Mayıs 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Müzakere Teknikleri
25 Mayıs 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Profesyonel FABRİKA Yönetimi
29 Haziran 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Personel İşlemlerinde İdari Para Cezaları Önüne Geçmenin Püf Noktaları
29 Haziran 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Mindfullness
27 Temmuz 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Finans Dışı Çalışanlar İçin Temel Finansman Bilgileri
24 Ağustos 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Yurt Dışında Yeni Müşteri Bulma ve Hedef Pazar Seçimi
24 Ağustos 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Y Kuşağı Çalışanın Performansını Artırma, Elde Tutma Teknikleri
21 Eylül 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Profesyonel FABRİKA Yönetimi
21 Eylül 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Şirketlerde Bütçe Hazırlama ve Uygulama
25-26 Ekim 2019, Cuma-Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Ustabaşı ve Vardiya Amirleri İçin Yönetim Becerilerini Geliştirme
26 Ekim 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

B2B Kurumsal Satış Teknikleri
Çağatay DEMİR
30 Kasım 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı

Finans Dışı Çalışanlar İçin Temel Finansman Bilgileri
21 Aralık 2019, Cumartesi
Eğitim Fiyatı


B2B Kurumsal Satış Teknikleri    ONLİNE KAYIT OLUN
(Eğitim Kodu : SPE-34 ) Yazdır
EĞİTİMİN AMACI:


B2B, “firmadan firmaya” (business to business) ifadesinin kısaltılmış haline denir. B2B kurumsal satışta işletmeden işletmeye yapılan satış anlamına gelir.  Fakat B2B satışta endüstriyel tüketici olduğu için uzun bir ilişki ve takip süreci gerektirir. Nitekim endüstriyel firmalarda satın alım yapan kişi ve kişiler;


·  Genelde akılcı hareket ederler.

·  Bilgi düzeyleri yüksektir.

·  Satın alımlar doğrudandır.

·  Satın alma işlemi uzun sürer.

· Genelde tek başına alım kararı vermezler. Firma içinde farklı konumdaki kişilerinde alım kararına etkisi vardır.

·  Özellikle tanışma evresinde mutlaka işyerinde ziyaret edilmesini beklerler.

·  Sürekli ve güvene dayalı ilişki kurmayı isterler.


Bu nedenle B2B kurumsal satışta, hem temsil ettiği firmanın hedeflerine uygun hareket etmek, hem de müşterinin beklenti ve ihtiyaçlarına en uygun ve en iyi çözümleri üretmek gerekir.

Buradan hareketle tasarlanan eğitimin amacı, ideal bir B2B kurumsal satış adımlarını gözden geçirmek, satış hedeflerine ulaşabilmek için sahada uygulayabilecekleri çözümler sunmak ve kurumsal müşterisiyle gelir getiren, güvene dayalı, sürdürülebilir ilişkiler geliştirmeye katkı sağlamaktır. Eğitimde, sahadaki uygulama deneyimleri, yaşanmış hikayeler ve grup çalışmaları ile interaktif bir eğitim programı sunulacaktır.



EĞİTİMDE İŞLENECEK KONULAR:


A.    B2B KURUMSAL SATIŞIN DİNAMİKLERİ

·       Endüstriyel satın alımı yapanların satın alma davranışları

·       B2B kurumsal satışın özellikleri

·       B2B kurumsal satışın tarafları

o   İletişimi başlatıcı

o   Satışçı

o   Müşteride kilit adam

o   Patron kararı

o   Ürünün gerçek kullanıcısı

o   Çevre karar etkileyicileri

o   Satın alma için gerçek karar verici

o   Satın Almacı

o   Ödeme Takipçileri

o   Potansiyel ve kinetik satış sonrası sorun çözücüler

o   Ürünü devreye alanlar

o   Teknik kurulum ekipleri

 

B.     MÜŞTERİ VE PAZAR ANALİZİ

·       Bölge ve potansiyel müşteri araştırma kaynakları

·       Müşteri firmadaki iletişim kurulacak kişi ve kişilerin tespit edilmesi

·       Yeni müşteri ile ilk temas kurma yönteminin belirlenmesi

·       Yeni müşterinin ön araştırma yöntemleri

·       Yeni müşteri ile ilk temas kurma

·       Mevcut müşterilerimizin fayda/maliyet analizi

·       Mevcut müşterilerimizle gelir artırıcı ön araştırmaların yapılması

 

C.     B2B SATIŞ ADIMLARI VE SATIŞ HEDEFLERİNE ULAŞMA

·       Satış görüşmesi öncesi hazırlık

·       Etkin müşteri ziyaret ve rut planı yapma

·       Randevu alma ve telefonla etkin konuşma

·       Sohbet etme ve müşteriyle uyum sağlama

·       Soru sorma, bilgi toplama ve analiz

·       Rakip analizi

·       Müşteri risk analizi yapma

·       Müşteriye en uygun çözümleri üretme

·       Teklif vermedeki püf noktalar (fiyat, ödeme yöntemi, ekli dosyalar)

·       Teklif sunma yöntemleri

·       Müşteriyle teklif sonrası yazışma ve telefonla iletişim kurma

·       Teklif verilen müşteriyle iletişim kurma süreleri

·       Teklif verilen müşteriyi satın alma kararına yönlendirme

·       İtirazları yönetme

·       Fiyatları müşteriye en uygun şekilde aktarma

·       Sipariş almada dikkat edilecek unsurlar

·       Sipariş sonrası firma içindeki süreci takip etme ve sorunsuz işlemesini sağlama

·       Satış sonrası süreci yönetme

·       Satış sonrası gelen şikayetleri yönetme

·       Satışı yapılan müşterilerin ödeme takibi

·       Satış destek çalışmaları

 

D.    EĞİTİM BİLGİLERİNİ PEKİŞTİRME

·       Grup çalışmaları

·       Canlandırma çalışmaları

·       Konuyla ilgili kısa video gösterimi



EĞİTİMİN SÜRESİ:
Eğitim, 1 Gün (7 Saat) Sürelidir.
EĞİTİME KİMLER KATILABİLİR:


Tüm kurumsal satış çalışanları ve yöneticileri bu eğitime katılabilir.



KATILIMCILAR NE KAZANIRLAR:


Katılımcılar eğitim sonunda;


·    Satış cirosu ve karlılık hedeflerine ulaşabilmelerine destek olacak bilgiler                  alacaklar.

·     Satış ve karlılığı artırma ile ilgili bakış açılarını genişletecekler.

·     Satış ve karlılığı artırmaya yönelik inovatif tavsiyeler alacaklar.

·     Pazarı ve müşterileri daha etkin bir şekilde analiz edip yorumlayabilecek pratik        bilgiler alacaklar.

·     Şirketin kurumsal stratejileri ile uyumlu etkin iş planı yapabilme yöntemlerini          öğrenecekler.

·     Baskı altında karar verme becerilerini artırma imkanı elde edecekler.

·     Kurumsal satış sürecini daha etkin yönetebilecek teknik bilgiler alacaklar.




  • EĞİTİME KATILIM
  • KATILIM BELGESİ
  • İKRAMLAR
  • EĞİTİM NOTU

  • ÖĞLE YEMEĞİ



  • BONKÖRPUAN





  • İSKONTO


  • KATILIMCININ KAYIT İPTALİ DURUMUNDA ÜCRET İADESİ


  • TÜREV EĞİTİM DANIŞMANLIK EĞİTİMİ ERTELEMESİ DURUMUNDA ÜCRET İADESİ

  • SON KAYIT TARİHİ

EKONOMİK PAKET


















  • Eğitim bedeli %100 iade edilir. (Sınıf en az4 katılım olduğunda açılır)
  • Bu paket için eğitimden en geç 3 gün öncesine kadar kayıt yapılabilir.

STANDART PAKET

  • (Yarım Günlük Eğitimlerde YOK)







  • Aynı firmadan aynı eğitime minimum 4 kişi katılım olduğunda %5 iskonto yapılır
  • Katılımcının eğitimden 2 gün öncesine kadar iptal hakkı VAR. Eğitim ücreti %100 iade edilir
  • Eğitim bedeli %100 iade edilir. (Sınıf en az4 katılım olduğunda açılır)
  • Bu paket için eğitimden en geç 2 gün öncesine kadar kayıt yapılabilir.

EKSTRA PAKET

  • (Yarım Günlük Eğitimlerde YOK)
  • Kayıt bedelinin (Kdv hariç) %15'i puan kazanılır. Biriken puanlar 1 eğitim bedeline denk geldiğinde herhangi bir eğitim için kullanılabilir
  • Aynı firmadan aynı eğitime minimum 4 kişi katılım olduğunda %5 iskonto yapılır
  • Katılımcının eğitimden 1 gün öncesine kadar iptal hakkı VAR. Eğitim ücreti %100 iade edilir
  • Eğitim bedeli %100 iade edilir. (Sınıf en az4 katılım olduğunda açılır)
  • Bu paket için eğitimden en geç 1 gün öncesine kadar kayıt yapılabilir.